Bijna!! - Reisverslag uit Haaften, Nederland van Marjolein Goedegebuur - WaarBenJij.nu Bijna!! - Reisverslag uit Haaften, Nederland van Marjolein Goedegebuur - WaarBenJij.nu

Bijna!!

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

29 Februari 2016 | Nederland, Haaften

Hallo allemaal,

Woensdag is het dan eindelijk zover! Om half 3 vertrek ik met het vliegtuig richting Zuid-Afrika om daar vrijwilligerswerk te gaan doen bij Child en Youth Care Centre Goeie Hoop. Ik heb er heel veel zin in maar vind het ook spannend! Ik heb een lange tijd van voorbereiding achter de rug. Gelukkig heb ik niet alles alleen uit hoeven zoeken maar kon ik dit samen doen met twee hele leuke meiden met wie ik straks samen aan de slag mag bij Goeie Hoop! Ik vind het fijn om te weten dat ik de ervaringen die ik daar ga beleven met hen kan delen.

Wat moest er een hoop geregeld worden voordat ik kon gaan! Vooral de aanvraag van het visum had wat voeten in de aarde maar gelukkig is dit allemaal goed verlopen (op wat gebekvecht met het mannetje van de ambassade na) ;). Ook het bij elkaar krijgen van het geld om naar Zuid-Afrika te gaan was nog een hele klus maar met hulp van mensen om me heen en met hard werken is dit gelukt. Ik ben de mensen die mij hebben gesteund erg dankbaar.

De komende tijd hoop ik jullie via mijn blog op te hoogte te houden van mijn avonturen in Zuid-Afrika. Ik hoop dat jullie met plezier mijn verhalen lezen.

Vannacht en morgen hoop ik nog even te genieten van mijn eigen bed, mijn familie en mijn vertrouwde leventje. Natuurlijk ga ik iedereen hier missen en ga ik ook zeker mijn vertrouwde kikkerlandje missen. Toch weet ik zeker dat ik veel mooie indrukken op ga doen en veel mooie momenten ga beleven samen met de kinderen! Ik ben er klaar voor!

Liefs Marjolein

  • 01 Maart 2016 - 13:20

    Marissa:

    Heel leuk om te lezen Marjolein! Geniet nog even van Nederland en alvast een goede reis gewenst!
    Tot over 2 dagen, ik kijk er naar uit! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Hallo! Welkom op mijn blog! Via deze weg kunnen jullie de avonturen volgen die ik in Zuid-Afrika beleef. Veel leesplezier!

Actief sinds 10 Feb. 2016
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 4491

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 05 Juli 2016

Zuid-Afrika

Landen bezocht: