Time to say goodbye - Reisverslag uit Gordons Bay, Zuid-Afrika van Marjolein Goedegebuur - WaarBenJij.nu Time to say goodbye - Reisverslag uit Gordons Bay, Zuid-Afrika van Marjolein Goedegebuur - WaarBenJij.nu

Time to say goodbye

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

02 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Gordons Bay

Hallo allemaal,
Over 5 dagen is het zover! Woensdag rond kwart over 1 land ik weer met het vliegtuig vanuit Kaapstad in Nederland. Als ik me dat nu realiseer krijg ik wel een beetje de kriebels! Ik vind het erg moeilijk om afscheid te nemen van alle lieve kinderen. 1 voor 1 hebben ze echt een plekje in mijn hart gekregen! Ik probeer echt heel erg te genieten van de laatste dagen. Bij elk moment denk ik: Dit is de laatste keer. De kinderen hebben nu vakantie dus we doen allemaal leuke dingen. Het is leuk om de kinderen te zien genieten van alle uitjes. het is zo’n gek idee om te bedenken dat als ik hier weg ga ik de kinderen waarschijnlijk nooit meer ga zien. Omdat goeie hoop een crisis opvang is wisselt de groep kinderen heel snel. Als ik ooit terug kom zal het weer heel anders zijn. Als ik terug kijk op mijn periode hier doe ik dat echt met een grote glimlach! Ik heb zo genoten van de kinderen hier, het geven van playtime en het deel zijn van een heel mooi team vrijwilligers. Ook heb ik veel gezien van de mooie omgeving hier. Zuid-Afrika is een prachtig land! Dit alles ga ik erg missen als ik weer in Nederland ben!

Natuurlijk heb ik ook weer zin om iedereen in Nederland te zien. Ik kijk vooral uit naar het zien van mijn neefjes en nichtje. Tijdens mijn tijd hier heb ik veel foto’s en filmpjes gehad van ze. Wat zijn ze in die tussentijd veranderd! Het lijkt me heerlijk om ze weer in het echt te zien! Het zal best wel weer even wennen zijn om mijn draai weer te vinden in Nederland. Gelukkig heb ik vanaf 1 augustus wel een baan tot en met januari. Ik kan een zwangerschapsvervanging doen op mijn oude werk. Heel fijn om een vooruitzicht te hebben voor de komende tijd. Ik ben benieuwd hoe het is om in Nederland mijn leventje weer te leven. Gelukkig heb ik aan mijn tijd hier mooie herinneringen die niemand me meer afneemt!

Bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn blogs! Ik vond het leuk om te merken dat veel mensen hebben meegelezen en meegeleefd. ik hoop jullie allemaal weer te zien in Nederland!

Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Gordons Bay

Marjolein

Hallo! Welkom op mijn blog! Via deze weg kunnen jullie de avonturen volgen die ik in Zuid-Afrika beleef. Veel leesplezier!

Actief sinds 10 Feb. 2016
Verslag gelezen: 1002
Totaal aantal bezoekers 4477

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 05 Juli 2016

Zuid-Afrika

Landen bezocht: